نکات کامنت مارکتینگ در اینستاگرام | جذب فالوور
قطعا هر کسب و کار یا صفحه بلاگری که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و یا در صدد پیشرفت صفحه خود است باید چند نکته در مورد کامنت مارکتینگ در اینستاگرام و دیگر سایت ها بداند، کامنت گذاشتن در شبکه های مختلف اجتماعی راهی برای ارتباط و تعامل بیشتر بین افراد و یا فروشگاه است، کامنت دقیقا همان نظراتی است که بعد از پست شدن یک محتوا یا محصول به طور مستقیم در اختیار صاحب پیج یا صفحه اجتماعی قرار می گیرد.
امروزه با ترویج بیشتر فضا های مجازی در بین مردم این قابلیت به یک امتیاز برای تبلیغ، پیشرفت و دیده شدن بیشتر محصولات یا پست ها تبدیل شده است.
کامنت گذاشتن در شبکه هایی مانند اینستاگرام، توییتر، سایت های فروشگاهی و یا دیگر شبکه ها کاربرد دارد.
در هر صورت پیج یا پستی که بین مردم بیشتر شناخته شده باشد قطعا کامنت های زیادی به سمت این پست ها سرازیر می شود، اگر بتوانبم این کامنت ها را در جهت پیشرفت و به نفع خودمان استفاده کنیم و باعث پیشرفت و دیده شدن بیشتر صفحه ما در اینستاگرام یا سایت بشود ما نوعی از کار کامنت مارکتینگ را انجام داده ایم.
البته بیشتر کار کامنت مارکتینگ در مورد کامنت گذاشتن در زیر پست هایی که کارشان مربوط به کار ما می شود نیز محسوب می شود.
به این صورت که پیج ها و پست هایی که در زمینه ی فعالیت ما پیشرفت کرده اند و از فالوور های زیادی برخوردار هستند را پیدا می کنیم و در قسمت دیدگاه های پست پیج خود را معرفی و به نوعی تبلیغ می کنیم که هر چه این تبلیغ غیر مستقیم تر باشد بهتر است.
استفاده از کامنت مارکتینگ در اینستاگرام
همه ی شبکه های اجتماعی و یا حتی صفحات وب دارای الگوریتیم خاص خود هستند که با دانستن و اجرای این الگوریتم می توانید صفحات خود را تا حد زیادی به موفقیت بالا برسانید و باعث بیشتر دیده شدن و در آخر فروش بیشتر محصولات یا کسب درآمد عالی بشوند.
یکی از نکته هایی که کاربران اینستاگرام از آن استفاده می کنند مسابقه گذاشتن در بین دنبال کنندگان خود است این کار باعث می شود تا این پست ها بیشترین و بالاترین مشارکت در بین رقبا را داشته باشد، برگذاری مسابقات در اینستاگرام پیج شما را با پیشرفت بسیار بالایی همراه می کند.
این کار یکی از راه هایی است که می توان کامنت های زیادی را به سمت پست های خود بکشیم و هرچه تعامل و فعالیت کاربران در صفحه ما بیشتر باشد زودتر به جذب فالوور می رسیم.
یکی از دلیل هایی که تعامل و فعالیت بیشتر در پیج شما موجب جذب بیشتر فالوور می شود این است که اینستاگرام پست هایی که تعامل بیشتری بین کاربران داشته باشد را به داخل اکسپلور می آورد و همین باعث دیده شدن شگفت انگیز پست شما یا کامنت های تبلیغاتی شما در زیر این پست خواهد شد.
البته فرستادن و اشتراک گذاشتن پست های جذاب در بین کاربران نیز می تواند پیشرفت زیادی را به شما بدهد.
ممکن است بسیاری از کاربران با و جود داشتن طرفداران زیاد در مورد کامنت مارکتینگ چیز زیادی ندانند و یا به آن بی اعتنا باشند.
اصول استفاده از کامنت مارکتینگ
در مورد استفاده از کامنت هایی که در زیر پست هایمان قرار می دهند باید بدانیم که هرچه با احترام بیشتر و مناسب تر به کامنت ها و نظرات کاربرانتان جواب بدهید و با حوصله بیشتر به سوالاتی که پرسیده شده پاسخ بدهید محاطب را بیشتر به سمت خود و شخصیت پیجتان جذب می کنید.
به جز استفاده از کامنت هایی که در پست ها برایمان گذاشته می شود بیشتر می توانیم از تکنیک کامنت گذاشتن استفاده کنیم تا پیج بیشتر دیده شود در ادامه نحوه کامنت گذاشتن اصولی را با هم بررسی می کنیم.
ممکن است به تازگی پیجی را تاسیس کرده باشید و یا در صدد فعال کردن دوباره ی پیج خود باشید، به یکسری کار ها نیاز دارید تا برندتان را معرفی کنید.
برای این کار می توانیم از تکنیک های مختلفی استفاده کنیم یکی از این کار ها مربوط به کامنت مارکتینگ است، این کار به این صورتی انجام می شود که پیج هایی که از فالور های زیادی برخوردار هستند و در حیطه ی شما فعالیت می کنند را پیدا می کنیم و در قسمت کامنت ها متنی که مربوط به پست شود را می نویسیم و در آخر می توانیم از فعالیت پیج خودمان نکاتی را بنویسیم و پیج خود را تگ کنیم.
این متن نباید خیلی طولانی باشد، از متن های جذاب و گیرا استفاده کنید تا خواننده جذب متن شما شود.
دقت داشته باشید که قبل از معرفی پیج خود می توانید از محصول و یا مطلبی که در پست قرار دارد تعریف و تمجید کنید البته اگر پست کاملا بی نقص و درست قرار داده شده باشد.
و بعد به صورت غیر مستقیم از مزایا و قابلیت های پیج خود بنویسید تا مخاطب کنجکاو پیج شما بشود و پیج شما را نیز بازدید کند، این که قبل از معرفی پیج خود پستی که در آن کامنت گداشته اید را تایید می کنید به طور روان شناختی کار شما را راحت تر و حرفه ای تر می کند.
نکات مهم در کامنت مارکتینگ اینستاگرام
بعد از ساختن صفحه ی خود برای شروع فعالیت با این صفحه باید دقت داشته باشید که حتما بیو صفحه ی شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
این می تواند اولین و مهم ترین توضیح در مورد کسب و کارتان به مخاطبین شما باشد.
حتما توجه داشته باشید برای بیو بسیار کوتاه اما تاثیر گذار از برندتان تعریف کنید.
در توضیحاتی که می دهید سعی کنید اعتماد به نفس و حس مطمئن بودن از خودتان و کارتان را به خوبی به مخاطب القا کنید، اما دقت داشته باشید که در این کار زیاده روی نشود.
بعد از متن و توضیح کوتاه، آدرس سایت با یکی دیگر از آدرس های شبکه اجتماعی که در آن فعال هستید را قرار دهید.
این کار باعث می شود اعتبار شما پیش مشتری و یا مخاطب بیشتر شود و راحت تر اعتماد کند.
بعد از شروع کامنت مارکتینگ در پیج های مختلف حال باید از استوری های خوب استفاده کنید.
قطعا نیمی از کار کامنت مارکتینگ بعد از نوشتن کامنت شروع می شود.
چون اگر موفق شده باشید با کامنت مناسب مخاطب را به پیج بیاوردید حالا باید تلاش کنید که مخاطب پیج را دنبال کند.
یکی از قدم هایی که برای جذب مخاطب می توانید انجام دهید گذاشتن استوری های مربوط و پر محتوا است.
برای آموزش های بیشتر به سایت ناردونه سر بزنید.
جدیدترین نوشته ها
- افزونه المنتور چیست؟ بررسی مزایا و معایب المنتور 1403/01/26
- 9 راه ورود به اکسپلور اینستاگرام 1403/01/25
- طراحی سایت شبکه های اجتماعی 1403/01/23
- چگونه یک وب سایت ایمن داشته باشیم؟ 1403/01/22
- انواع تبلیغات در اینستاگرام 1403/01/21
دیدگاهتان را بنویسید